جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مزایای گچبری پیش ساخته

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

ابزار پیش ساخته پلی یورتان از بدو ورود به ایران تا کنون فراز و نشیب های بسیار را طی کرده و دچار تحول شگرفی شده است و سبک های گوناگونی را در کارنامه خود جای داده است. امروزه با پیشرفتی که در زمینه تولید ابزار پیش ساخته پلی یورتان حاصل شده، دست طراحان و سازندگان را در دستیابی به طرحی که در ذهن آنهاست باز گذاشته است. سبک غربی اروپایی ، سبک شرقی ، سبک ایرانی و سبک اسلامی از این دسته می باشند. اما چیزی که جای تاسف دارد این است که تصور عموم مردم از ابزار پیش ساخته پلی یورتان همان ابزارهایی است که در ابتدای تکثیر این صنعت وارد کشور شد و این تصور بسی از انصاف به دور است

مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان

با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان دیگر نیازی به رابیتس کاری، میلگرد کشی و جوشکاری نمی باشد و با کمترین هزینه اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان قابل اجرا می باشد.

از دیگر ویژگی های ابزار پیش ساخته پلی یورتان، وزن بسیار سبک این ابزار، مقاومت در برابر رطوبت ، حمل و نقل آسان ، قابلیت ترمیم پذیری ، عدم ترک خوردگی یا تغییر رنگ به مرور زمان ، قابلیت عبور تجهیزات ساختمانی مانند کابل ، لوله و سیم ، نصب سریع و آسان در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون جابجایی در وسایل و قابلیت نور پردازی و رنگ پذیری فوق العاده سریع پلاستیک و الرلیک است.

در ادامه به توضیح سایز مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان خواهیم پرداخت.

دقت و ظرافت طرح های ابزار پیش ساخته پلی یورتان :

در صورتی که یک واحد مسکونی در حال استفاده باشد و یا یک مجتمع مسکونی تمیز نیاز به گچبری داشته باشد ، نمی توان به راحتی گچبری را در آن فضا انجام داد چرا که محیط را گثیف کرده و همچنین اعتراضات همسایگان را در پی خواهد داشت.

همچنین برای کارهایی مثل نقاشی منزل درد سری مطابق با اسباب کشی خواهیم داشت در حالی که برای اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان هیچ یک از موانع بالا وجود نخواهد داشت. همچنین برای اجرای یک دکور گچبری بر روی سقف ، گچبر تنها به چسبندگی گچ کفایت می کند ولی برای اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان از چسب های مخصوص پلی یورتان و یا میخ و پیچ استفاده می شود که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین برای پیاده سازی یک گچبری بر روی سقف با استفاده از یک اسکلت فلزی و وقت زیاد، نتیجه نهایی حاصل می شود که مستلزم وقت و هزینه بالایی می باشد در حالی که ابزار پیش ساخته پلی یورتان استحکام لازم و شکل و طرح مورد نظر را از ابتدا دارا است و در قیمت و زمان صرفه جویی چشمگیری می کند. از دیگر مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان می توان به دقت و ظرافت در طرح های آن اشاره کرد که تولید دست هنرمندان خوش ذوق ایرانی می باشد. همچنین ابزار پیش ساخته پلی یورتان در سطوح صاف و تخت عملکرد بهتری دارند.

زیبایی ، سبکی ، سرعت بالای اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان :

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان محصولات هستند که جایگزین مناسبی برای گچبری های سنتی می باشند. از آنجا که در این دوره ، بیشتر ساختمان ها توسط انبوه سازان تولید می شوند، سرعت اجرا یکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد.استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان علاوه بر وزن بسیار کم و زیبایی ، از سرعت اجرای بالایی برخوردار هستند.ابزار پیش ساخته پلی یورتان شامل ابزارهای تخت پیش ساخته پلی یورتان و گلویی پیش ساخته، بسیار ظریف و زیبا هستند و به صورت متراژی بر اساس طرح محاسبه می شوند. طول هر شاخه ابزار پیش ساخته پلی یورتان 1 متر و 40 سانتی متر می باشد.

100 درصد ضد آب و 100 درصد ضد حریق :

آرکا‌ دکور، اولین تولید کننده ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ایران است. ابزارپیش ساخته تولید شده توسط شرکت آرکا‌ دکور 100 درصد بدون خرابی بوده و نیازی به رابیتس کاری ندارد و همچنین درصد ضد آب و درصد ضد حریق هستند و با نصب آسان (به عنوان مثال یک سالن متری در روز) و خشک بودن (امکان رنگ آمیزی بلافاصله پس از نصب) و تنوع بالا، هیچ تفاوتی با ابزار دستی ندارند.

طراحی با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان مطابق با سلیقه مشتری :

نظر و سلیقه مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از تنوع زیاد ابزار پیش ساخته پلی یورتان در طرح و ابعاد و جابجایی حتی پس از نصب ابزار پیش ساخته پلی یورتان

ابزار پیش ساخته پلی یورتان جایگزین مناسبی برای گچ بری های سنتی و مدرن :

ابزار پیش ساخته پلی یورتان با وزن بسیار کم و مقاومت بسیار بالا توانسته است تا بازار ساخت و ساز را در دست بگیرد. برخی ویژگی های ابزار پیش ساخته پلی یورتان وزن بسیار کم این محصول ، مقاومت بسیار بالا ، کیفیت بسیار عالی ، سرعت بالا در نصب ، تنوع بالا در طرح ، اجرای نور مخفی بدون نیاز به رابیتس کاری و بدون هزینه های اضافی ، مقاوم در برابر رطوبت ، گرما و سرما ، بازسازی و تغییر دکوراسیون بدون نیاز به تخریب ، رنگ پذیری فوق العاده جهت ایجاد هارمونی با دکوراسیون ، دوام و عدم ایجاد تابیدگی و دوام بالای این محصول می باشد.

شما با استفاده از این گروه ابزارها می توانید فضای مورد نظر خود را طراحی کرده و طرح کلاسیک و یا طرح مدرن مطابق با میل خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت داشته باشید.

ما نیز در این مسیر گام به گام با شما همراه خواهیم بود.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. آرکا

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *