جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربرد ابزار پلی یورتان در ساختمان

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

ابزار پیش ساخته پلی یورتان که امروزه آوازه آنها بسیار به گوش می رسد، سرعت کار را بهبود بخشیده و بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته است. این ابزارها با وزن کمی که دارند، بر روی تمامی سطوح نصب شده و با قیمت مناسبی که دارند بهترین گزینه برای بازسازی های بدون تخریب به شمار می روند.

پلی یورتان ماده ای است پلیمری، که در حالت های مایع و جامد قابل استفاده است. این ماده امروزه در صنعت ساختمان بسیار کاربرد دارد که در ادامه به آن میپردازیم :

کاربرد ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ساختمان، در گچبری پیش ساخته و یا ابزار دکوراتیو می باشد. ابزار پیش ساخته پلی یورتان نوعی گچبری پیش ساخته می باشد که بر روی کلیه سطوح از جمله گچ، سیمان، سنگ، کاشی، سقف کاذب و … قابلیت نصب دارد.

همچنین در هنگام بازسازی منزل بدون تخریب، می توان به راحتی با استفاده از ابزار پلی یورتان با حفظ شرایط داخلی بنا، عملیات بازسازی را به درستی انجام داد. کاربردهای گوناگون ابزار پیش ساخته پلی یورتان شامل گل سقف، گلویی، قطعات دکوراتیو و … می باشد و همچنین ابزارهای پلی یورتان با ضریب حرارتی بسیار پایین خود در عایق کاری ساختمان نیز تاثیرات مطلوبی دارد.

مزایای ابزار پلی یورتان

زیبایی و سبکی ابزار پلی یورتان از مزایای این محصول می باشد. از دیگر مزایای ابزار پیش ساخته پلی یورتان سرعت اجرا، تنوع در طرح، قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح، وزن پایین و قیمت مناسب در اجرای نور مخفی آماده، حمل و نقل آسان، قابلیت ترمیم و رنگ پذیری بالا و نصب آسان و سریع با استفاده از میخ و چسب می باشد.

گچ بری پیش ساخته پلی یورتان و مزایای آن

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان و یا در واقع ابزار همان پیش ساخته پلی یورتان که امروزه آوازه آنها بسیار به گوش می رسد، سرعت کار را بهبود بخشیده و بسیار مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گرفته است.

ابزار پلی یورتان به نوعی از گچبری آماده گفته می شود که دارای روکش پی وی سی بوده و جنس آن از فوم فشرده شده می باشد. ابزار پیش ساخته پلی یورتان با وزن کمی که دارند، بر روی تمامی سطوح نصب شده و با قیمت مناسبی که دارند بهترین گزینه برای بازسازی های بدون تخریب به شمار می روند.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. آرکا

برای ارتباط با ما و مشاوره رایگان با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09129562893 — 44382900

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *