جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آرکا‌ دکور، تولیدکننده ابزار پیش ساخته پلی یورتان

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

آرکا‌ دکور به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ایران، فعالیت خود را از سال 2008 با راه اندازی و تولید 150 کد ابزار پلی یورتان منحصر به فرد با تکنولوژی المان شروع نمود. هدف اصلی مجموعه آرکا‌ دکور ازتولید ابزار پیش ساخته پلی یورتان ارتقای کیفیت محصولات و همچنین پر کردن خلا تولید محصولات ابزار پلی یورتان در ایران می باشد .

ابزار پیش ساخته پلی یورتان

آرکا‌ دکور به عنوان اولین و بزرگتریند تولید کننده ابزار پیش ساخته پلی یورتان در ایران، فعالیت خود را از سال 2008 با راه اندازی و تولید 150 کد ابزار پلی یورتان منحصر به فرد با تکنولوژی المان شروع نمود.

هدف اصلی آرکا‌ دکور ازتولید ابزار پیش ساخته پلی یورتان ارتقای کیفیت محصولات و همچنین پر کردن خلا تولید محصولات ابزار پلی یورتان در ایران می باشد . آرکا‌ دکور ، طی سالها به عنوان تنها تولید کننده ابزار پیش ساخته لوکس ساختمانی در بین خریداران و مجریان مجرب جایگاه ویژه ای را کسب نموده است.

آرکا‌ دکور طی این مدت فعالیت با تولید و مشارکت در هزاران پروژه توانسته است اعتماد طراحان و مشتریان زیادی را جلب نموده و ضمن پوشش بخش گسترده ای از بازار داخلی محصولات خود را به 6 کشور دیگر نیز صادر نماید.

پلی یورتان چیست؟

پلی یورتان ها مجموعه ای از مواد پلیمری با خواص و کاربرد منحصر به فرد هستند که قابلیت پوشش دهی و ایزوله سازی بسیار بالایی دارند. از دیگر خواص پلی یورتان ها میتوان به مقاومت ضربه ای و عدم ترک خوردگی آنها اشاره کرد.

کاربردهای پلی یورتان

پلی یورتان کاربردهای بسیار گسترده ای در صنایع مختلف دارند . از تولید کفش گرفته تا استفاده در صنایع پزشکی و همچنین صنایع ساختمانی جهت جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی تا عایق های حرارتی و …

یکی از کاربردهای پلی یورتان ساخت مصنوعات تزئینی ساختمان می باشد.

روش ساخت پلی یورتان

با توجه به کاربری محصول نهایی پلی یورتان، نحوه ساخت و ترکیب های متنوعی جهت تولید محصول وجود دارند. به صورت تقریبی ترکیب مقدار مشخصی از پلی ایزوسیانات و پلی ال ها پایه اصلی ترکیبات پلی یورتان را تشکیل می دهد.

چرا ابزار پیش ساخته پلی یورتان استفاده میشود؟

با توجه به گستردگی و پیشرفت صنعت ساختمان و ایجاد سلیقه و طرح های متنوع و مشکلات استفاده و طراحی پروژه ها بر مبنای گچبری سنتی یا گچبری دستی، صنعتگران فکر رفع و حل این مشکلات افتادند.

از جمله مشکلات استفاده و اجرای گچبری های سنتی می توان به سرعت پایین، استفاده از نیروی کار گسترده، میزان استفاده از گچ، عدم مقاومت بالا در برابر رطوبت و ضربه و عدم قابلیت اصلاح و ترمیم گچبری در طول عمر پروژه اشاره کرد.

با توجه به حجم بالا و سرعت مورد نیاز در پروژه های بزرگ و برج ها، استفاده از روش های سنتی گچبری تقریبا غیر ممکن است. این مشکل با تولید ابزار پیش ساخته پلی یورتان حل شد.

از طرفی دیگر مقاومت بسیار بالای ابزار پیش ساخته پلی یورتان در برابر رطوبت و ترک خوردگی کیفیت و عمر بی نظیری را در اختیار مجریان این محصول قرار میداد.

با توجه به قابلیت رنگ پذیری بسیار عالی و بدون محدودیت ابزار پیش ساخته پلی یورتان و همچنین تشابه ذاتی ابزار پلی یورتان با گچ و کناف و خاصیت درزگیری و عدم ترک خوردگی در اثر تغییرات دمایی و محیطی ، محصول نهایی بی نقصی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *