جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی اتاق خواب همراه با آرکا دکور

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

اتاق خواب یکی از خصوصی و شخصی ترین قسمت های هر خانه برای اعضاء آن خانه است و البته مکانی که به ما اجازه می دهد که سلیقه و علایق فردیمان را در طراحی آن به کار بگیریم به این دلیل برای داشتن محیطی ارام و دلچسب لازم است با اصول طراحی اتاق خواب آشنا شوید. تزیین دیوار تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی در فضای منزل خودتان ایجاد کنید بهتر است با صرف هزینه های کم به زیبا سازی دیوار ها بپردازید.اتاق خواب یکی از خصوصی و شخصی ترین قسمت های هر خانه برای اعضاء آن خانه است و البته مکانی که به ما اجازه می دهد که سلیقه و علایق فردیمان را در طراحی آن به کار بگیریم به این دلیل برای داشتن محیطی ارام و دلچسب لازم است با اصول طراحی اتاق خواب آشنا شوید. تزیین دیوار تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل دارد و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی در فضای منزل خودتان ایجاد کنید بهتر است با صرف هزینه های کم به زیبا سازی دیوار ها بپردازید.

موارد مهم جهت داشتن اتاق خواب با دکوراسیون خاص

1- طراحی دیوار و سقف اتاق خواب

2- چیدمان وسایل

3- انتخاب رنگ و وسایل اتاق

4- استفاده از اکسسوری

5- نورپردازی

استفاده از ابزارهای گچ بری پیش ساخته پلی یورتان در طراحی دیوار و سقف اتاق خواب

1- قاب بندی مدرن
2- قاب بندی نئوکلاسیک
3- قاب بندی کلاسیک
4- گلویی و ابزارهای نور مخفی
5- قرنیز و کف پوش

شرکت آرکادکور واردکننده تخصصی ابزار پیش ساخته پلی یورتان است که با تیمی مجرب و سالها تجربه در امور فروش،طراحی و اجرا ابزارهای پیش ساخته می تواند به شما کمک کند تا طراحی زیبایی در اتاق خواب خود داشته باشید پس باما در ارتباط باشید.

طراحی دیوار اتاق خواب به سبک مدرن

یکی از سبک ها در طراحی اتاق خواب سبک مدرن می باشد. که برای اجرای آن در اتاق خواب باید به این نکته توجه داشته باشید که جهت داشتن اتاق خوابی مدرن، از ابزارهای ساده و خط های صاف بهره ببرید. هر چه فضا خلوت تر و ساده تر باشد با سبک مدرن مطابقت بیشتری دارد.در طراحی دیوار اتاق خواب ما می خواهیم استفاده از ابزار های کیت کات و ابزارهای ترمو وال که بصورت ابزارهای صاف و تخت و همچنین با سایز های مختلفی است را بررسی کنیم.طرح لوور یا کیت کات یا ترمو وال به طرحی اطلاق می شود که در آن با استفاده از ابزارهای تخت و صاف و بصورت منظم و عمودی و با فاصله های مشخص از یکدیگر، آنها را در کنار یکدیگر قرار می دهیم و در نتیجه به شما طرحی مدرن را خواهد داد.

شرکت آرکا دکور با سال ها سابقه در امر طراحی و فروش ابزارهای پیش ساخته، کلکسیونی از انواع این ابزارها را در اختیار دارد.

همچنین می توان با استفاده از ابزارهای تخت پلی یورتان در قاب سازی دیوار اتاق خواب، قاب سازی های ساده را طراحی و اجرا کرد.

طراحی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک سبکی میانگرا است که در آن از ابزارهایی استفاده می شود که در آن از ابزرهایی با گام های ساده و بدون گل استفاده می شود. در حقیقت سبکی میان مدرن و کلاسیک است. در سبک نئوکلاسیک می توان از ابزارهای تخت و گل های ظریف با استفاده از قابسازی های زیاد بهره برد. همچنین می توان در کنار قاب سازی ها از آینه کاری های منظم یا نا منظم نیز استفاده کرد .

طراحی اتاق خواب به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک را همه به سبک اشرافی می شناسند. سبک کلاسیک سبکی شلوغ و پرزرق و برق است. توجه داشته باشید که سایز و متراژ اتاق خواب هم در اینکه شما چقدر می توانید از گچ بری پلی یورتان کلاسیک استفاده کنید تاثیر گذار است.اگر می خواهید در اتاق خواب خود از سبک کلاسیک استفاده کنید، نیاز است که اتاق خواب شما متراژ بالایی داشته باشد و ارتفاع دیوارها نیز در انتخاب ابزار پیش ساخته مناسب با آن بسیار مهم است.با استفاده از ابزارهای تخت به همراه گل های کنج و یا گاهی ابزارهای موتیف به سبک کلاسیک نزدیک می شوید. بهتر است گچبری های قدیمی که بسیار زمان بر و پر هزینه است را کنار بگذارید و از ابزارهای پلی یورتان برای قابسازی های کلاسیک استفاده کنید که کم هزینه تر و قابل اجرا بر روی تمام سطوح می باشد همچنین رنگ پذیری بسیار بالایی دارند که تمامی پایه رنگ ها بر روی آن قابل اجرا هستند.برای سبک کلاسیک می توانید از پتینه های طلایی بر روی ابزار های پیش ساخته استفاده کنید که طرح اشرافی به شما می دهد.

بزارهای گلویی و نور مخفی پلی یورتان

ابزارهای گلویی و نور مخفی سقف یکی از تزینات بسیار زیبا و مورد استفاده است .ابزارهای گلویی پلی یورتان دارای تنوع بسیار بالایی هستند که با هر سبکی از طراحی که انتخاب کرده اید می توانید از آن استفاده کنید.ابزارهای گلویی پلی یورتان نیز جایگزین مناسبی برای نور مخفی هستند که باعث می شوند هم فضا را روشن و هم زیبایی سقف را چند برابر کننند.شرکت آرکا دکور با در دست داشتن طرح های مختلفی از ابزارهای گلویی و نور مخفی می تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد.

ابزارهای قرنیز پلی یورتان آرکا دکور

شاید تصور برخی بر این باشد که قرنیز چون در پایین دیوار ها استفاده می شود زیاد مهم نباشد ولی این تصور اشتباه است. زیرا استفاده از قرنیز علاوه بر اینکه باعث می شود نقص های دیوار را پوشانده شود ، از کف پوش ها نیز مراقبت می کند. یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از قرنیز پلی یورتان اینست که از برخورد وسایل با دیوار ها و آسیب رسیدن به آن جلوگیری کند . همچنین اگر از کف پوش استفاده می شود ، فضای خالی بین کف پوش و دیوار را قرنیز پر می کند که درنتیجه باعث می شود آشغال و گرد و خاک در این بین جمع نشود.بهتر است قبل از خرید قرنیز به نقش آن در خانه توجه کنید که قرنیز مناسب و کاربردی را خریداری کنید. در خرید قرنیز حتما به ضد ضربه بودن آن و مقاومت در برابر رطوبت و نصب راحت آن توجه کنید.آرکا دکور با در دست داشتن انواع مختلف از قرنیز با تنوع بالا از نظر سایز و جنس های مختلف می تواند بهترین مشاور برای شما باشد پس با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

در نظر داشته باشید ابزارهای گچبری پیش ساخته پلی یورتان مناسب ترین و به صرفه ترین متریال موجود برای طراحی دیوار اتاق خواب میباشد.گروه آرکا دکور با در دست داشتن کلکسیونی از ابزار های پیش ساخته پلی یورتان می تواند در مشاوره ، طراحی و اجرا به شما کمک کند تا بتوانید بهترین طراحی و اجرا را برای محیط خانه خود داشته باشید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *