جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قرنیز نوری

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید
قرنیز نوری

فهرست

یکی از المان های مهم در طراحی سبک مدرن استفاده درست از نور و اهمیت استفاده از این عنصر بعنوان یک ابزار مهم در طراحی است.البته تمایل به استفاده از نورهای نقطه ای و یا خطی، بشتر مورد توجه قرار گرفته است ؛ که حتی این تمایل را می‌توان در تولید المان های نوری تولید کنندگان در سرتاسر دنیا تشخیص داد.به طور معمول این المان‌ها بصورت پروفیل های فلزی و آلمینیومی و طلق پوشاننده تولید می‌شوند که در عرض ها، ضخامت‌ها و طول های مختلف قابل سفارش و اجرا هستند.

با توجه به گسترش نیاز و استفاده طراحان ، ما هم در مجموعه آرکا دکور به فکر تولید محصولات جدید مورد استفاده در سبک های مدرن بوده ایم.در کنار تولید ابزارهای گلویی و نورمخفی پیش ساخته سقفی مدرن و ابزارهای کیت کات و قاب بندی های مدرن، در حال حاضر تولید قرنیزهای نوری را نیز شروع کرده ایم و این محصول در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.قرنیزهای نوری در حال حاضر در دو سایز 10 و 13 سانت و بصورت قرنیز فلت با دفیوزر دو سانتی روکار و قرنیز 10 سانت نور مخفی با تابش نور به کف و از جنس HDPX در حال تولید هستند.

قرنیز نوری

طریقه نصب قرنیزهای نوری

طریقه نصب قرنیزهای نوری کاملا شبیه قرنیزهای نرمال می‌باشد و توسط تیم اجرایی مجرب و بوسیله فارسی بر ، چسب و میخ قابل اجرا هستند. تنها تفاوتی که قرنیزهای نورمخفی با قرنیزهای نرمال دارند این است که قبل از اجرای قرنیز نوری می‌بایست شبکه برق کشی جهت تامین توان مصرفی نوار خطی نوری تامین شود.منبع نور قرنیزهای نوری بطور معمول نورهای خطی پشت چسب دار 12 و 220 ولت هستند که پس از نصب قرنیزها توسط برق کار در محل از پیش تعیین شده در قرنیزهای نوری قرار داده می‌شوند.انتخاب رنگ نور و میزان شدت تابش قرنیزهای نوری به سلیقه و میزان برآورد و طراحی بستگی دارد.

همچنین بخوانید:

قرنیز پلی یورتان سفید

قرنیز نوری

مجموعه آرکادکور

فراموش نکنیم که با وجود زیبایی قرنیزهای نوری، قطعا استفاده از قرنیز نوری برای هر فضایی پیشنهاد نمی‌شود و لازم است پیش از خرید و انتخاب حتما از لحاظ طراحی با کارشناس مربوطه شرکت آرکادکور و یا طراحان داخلی پروژه مشاوره گرفته و پس از آن تصمیم گیری شود.

ما در مجموعه آرکادکور در کنار تولید جدیدترین محصولات ابزار پیش ساخته پلی یورتان شامل  قرنیز، گلویی، ابزار قابسازی و قطعات دکوراتیو، همواره بدنبال کسب دانش به روز، سعی در انتقال دانش و مشاوره درست جهت اتخاذ بهترین تصمیم جهت انتخاب محصول از طرف شما هستیم.

قرنیز نوری در کنار انجام تمامی وظایف قرنیزهای معمول از جمله محافظت در برابر انتقال رطوبت، محافظت از برخورد جارو و طی جهت حفاظت دیوار، آرایش محل تلاقی متریال کف و دیوار و فرم سازی و نیز مبحث زیابیی، نور محیط را نیز تا حدودی تامین می‌کند و همین امر نیز به زیبایی بیشتر محیط منجر می‌شود. از این رو بعد از تولید قرنیز نوری، استقبال فوق العاده ای از این محصول جدید در زمان بسیار کم اتفاق افتاده است.

قرنیز نوری در شرایط فعلی فقط در رنگ سفید تولید و عرضه می‌شود. البته امکان رنگ کردن قرنیز نوری نیز وجود دارد. به نحویکه شما متناسب با طرح مدنظر ، امکان تغییر رنگ قرنیز نوری توسط رنگ های برپایه رنگ روغن و اکرلیک را دارید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *