جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ابزار یا پنل آماده نصب ترمووال یا لوور

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

با توجه به تغییر نگرش و سبک طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی (نمای ساختمان) ، شاهد آن هستیم که معماران و طراحان بیشتر گرایش به خلق فضاها و دکورهای منظم و ایجاد و حفظ راستا و توالی در خلق ایده های خود دارند.
از طرفی با توجه به اینکه کوتاه کردن زمان بازسازی یکی از اولویت های بسیار مهم در بازسازی و یا نوسازی پروژه های می باشد، استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان و یا پلی استایرن که به اصطلاح به آن ها، ابزار آماده PU و یا HDPX اطلاق می شود، جزء جدایی ناپذیر در طراحی فعلی می باشد.

ابزار پیش ساخته ترمووال در چه قسمت هایی استفاده می شود؟

با توجه به تغییرات مذکور و ایجاد نیاز سبک های مدرن شاهد تولید ابزارهای پیش ساخته جدید هستیم که اصطلاحا به آن ها ابزارهای کیت کات ، یا ابزارهای لوور و ترمووال ها گفته می شود.

جهت شرح ظاهری این ابزارها ساهد حذف گام های کرو و پلکانی شدن سکشن ابزار در طراحی اولیه آن ها هستیم و ایجاد خطوط منظم جهت ایجاد طرح لوور یا راه راه دیوار که اصطلاحا به آن ها طرح کیت کات گفته می شود.

ابعاد و اندازه ابزارهای ترمووال و لوور

این ابزارها شامل ابزارها با سطح مقطع مکعب شکل به عرض 2 و 3 و 4 و 5 سانت و به ضخامت 1 سانت و طول 240 تا 300 سانت می باشند که بصورت شاخته های مجزا جهت ایجاد طرح های لوور و یا طرح های مدرن قابل استفاده می باشند. در این میان جهت سهولت در اجرا این نوع سبک از طراحی، ما بر آن شدیم که پنل هایی با عرض بیشتر و طول بیشترجهت سهولت در اجرا و نیز آسان شدن درزگیری و رنگ پذیری تولید کنیم که بنابر این مورد ابزارهای لوور و یا همان ابزارهای ترمووال ها تولید شدند.

این پنل ها معمولا در عرض 12 سانتی متر و بصورت سه لاین ابزار ساده به عرض 2.5 سانتی متر در فاصله 1.5 سانتی متر و در طول 300 سانتی متر تولید و عرضه می شوند.

رنگ بندی ابزارهای ترمووال

در ابتدای امر ، پنل های لوور در رنگ سفید مورد استقبال زیادی قرار گرفتند.

با توجه به نیاز و استقبال بازار سعی در عرضه این محصولات در رنگ بندی های مختلف کردیم که به این محصولات در رنگ بندی بالا به اصطلاح ترمووال گفته می شود.

محصولات ترمووال و یا ابزارهای لوور در رنگ های سفید، بژ، گردویی روشن و تیزه، طلایی، مسی سیاه، نقره ای در بازار عرضه می شوند و با بهترین روکش ها تولید می وند.

جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات ترمووال و لوور با ما در مجموعه آرکا در ارتباط باشید

موارد استفاده از ابزارهای ترمووال و لوور

جهت آشنایی با نحوه استفاده و سبک های محصولات ترمووال و لوور می توانید با کارشناسان و طراحان مجموعه آرکا در ارتباط باشید.

بیشترین موارد استفاده از پنل های لوور و ترمووال ها در دیوارهای تلویزین (تی وی وال) جهت اجرای طرح های مدرن و مینیمال و … می باشد. جهت مشاهده طرح و اجرای دیوار مدرن تلویزیون (تی وی وال) با استفاده از ابزارهای ترمو وال و لوور ، می توانید به آدرس اینستاگرام مجموعه آرکا به آدرس https://www.instagram.com/arcadecors مراجعه کنید.

استفاده از ترمووال و ابزارهای لوور بر روی ستون با عرض زیاد در پروژه ها یکی دیگر از موارد استفاده از این محصولات می باشد.

با توجه به ضد آب بودن و مقاومت بالای محصولات لوور و ترمووال استفاده از این محصولات در فضای تراس (البته با سقف پوشیده و عدم تابش نور مستقیم خورشید) در کنار استفاده از ترمو وود و چوب پلاست ها و گرین وال ها  (دیوار سبز) ، طراحی جذاب و پرنشاطی را به شما ارمغان می دهد.

یکی دیگر از موارد استفاده از ترمووال ها جهت تغییر در شکل سقف ها می باشد و ادغام نور خطی و در مسیر نصب لوورها طرحی مدرن را ایجاد می کند.

رنگ پذیری ترمووال یا ابزارهای مدرن لوور

با توجه به اینکه محصولات ترمووال اصولا بصورت روکشدار و در رنگ های مختلف تولید می شوند ولی با توجه به نیاز و نوع طراحی ، نیاز آن می شود که رنگ دلخواه به آن ها زده شود .

در اینصورت با استفاده از ابزار لوور سفید و یا ابزارهای کیت کات سفید و استفاده از رنگ روغنی و یا رنگ آکرلیکو با درزگیری با بتونه روغنی شما می توانید دیوارهای لوور با رنگ دلخواه داشته باشید.

قطعا یک یاز جذاب ترین طرح ها با استفاده از ابزارهای لوور، دیوارهای کیت کات با رنگ دلخواه می باشد که شما می توانید با مراجعه به  اینستاگرام شرکت آرکا به آدرس https://www.instagram.com/arcadecors و یا تماس با مشاورین آرکا به نتیجه دلخواه خود برسید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *