جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمای پیش ساخته

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

امروزه تکنولوژی در نماسازی ساختمان بسیار متنوع است و هریک از این تکنولوژی ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. تکنولوژی استفاده از ابزارهای نمای سبک ساختمان امروزه بسیار مورد استقبال طراحان و سازندگان ساختمانی قرار گرفته است که مزایای بسیاری به همراه دارد. ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم.امروزه تکنولوژی در نماسازی ساختمان بسیار متنوع است و هریک از این تکنولوژی ها ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. تکنولوژی استفاده از ابزارهای نمای سبک ساختمان امروزه بسیار مورد استقبال طراحان و سازندگان ساختمانی قرار گرفته است. استفاده از ابزار پیش ساخته نمای ساختمان یا به عبارتی همان ابزارهای فوق سبک نما مزایای بسیاری به همراه دارد که در این مقاله به آن می پردازیم :

مقاومت ابزار نمای پیش ساخته در برابر زلزله

نیروی زلزله و وزن ساختمان با یکدیگر رابطه مستقیم دارند و استفاده از ابزار نمای پیش ساخته سبک (ابزار نمای EPS) نقش چشمگیری در جهت گیری کاهش وزن کلی ساختمان دارد. امروزه سبک سازی ساختمان یکی از اصلی ترین شعارها در صنعت مسکن می باشد.

ایمنی در ساختمان در هنگام استفاده از ابزار پیش ساخته نما (نمای سبک EPS)

بحث ایمنی از مهمترین مباحث در هنگام ساخت ساختمان به شمار می رود چرا که با سلامتی انسان ها سر و کار دارد. نصب ابزار نمای پیش ساخته در ارتفاعات بسیار سریع و آسان بوده و به علت وزن بسیار کم این ابزار پیش ساخته نما خطرات ناشی از سقوط و بالا بردن ابزارهای سنگین در ارتفاع را برطرف می کند.

سرعت اجرای نمای ساختمان با استفاده از ابزار نمای پیش ساخته

به علت وجود ابزار نما به صورت آماده و از پیش ساخته شده، سرعت اجرای آنها به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکند و همچنین بالا بردن ابزار های سنگین نمای ساختمان، خود کاری پر خطر و زمان بر است. و از طرفی نصب ابزار نمای پیش ساخته ساختمانی نیز با میخ و چسب به راحتی امکان پذیر است و در نتیجه سهولت در نصب نیز از دیگر مزیت‌های این ابزار پیش ساخته پلی یورتان به به شمار می رود.

آرکا، با کلکسیونی از ابزارهای فوق سبک نمای ساختمان، شما را تا رسیدن به “نمای دلخواهتان” همراهی میکند.

هم چنین بخوانید:

سرستون

جهت دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *