جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ساده ترین و راحت ترین راه بازسازی ساختمان و منزل مسکونی

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

با توجه به افزایش هزینه اجرا و تهیه مصالح ساختمانی، پیدا کردن روش هوشمندانه جهت کاهش هزینه بازسازی و یا سریعترین روش بازسازی به یکی از چالش ها در تصمیم گیری نهایی جهت استارت این کار تبدیل شده است.
ما در آرکا به شما کمک می کنیم تا بتوانید سریع ترین و ارزان ترین روش های تغییر دکوراسیون جهت رسیدن به یک تغییر بزرگ و هدفتون در کمترین زمان پیدا کنید.

با توجه به افزایش هزینه اجرا و تهیه مصالح ساختمانی، پیدا کردن روش هوشمندانه جهت کاهش هزینه بازسازی و یا سریعترین روش بازسازی به یکی از چالش ها در تصمیم گیری نهایی جهت استارت این کار تبدیل شده است.

ما در آرکا به شما کمک می کنیم تا بتوانید سریع ترین و ارزان ترین روش های تغییر دکوراسیون جهت رسیدن به یک تغییر بزرگ و هدفتون در کمترین زمان پیدا کنید.

حالا شاید بپرسید چطور؟

اولین قدم برای اینکار، یک جلسه کوتاه تلفنی و یا حضوری که ما بتونیم نظر و هدف شما را بشنویم و با توجه به خواسته های شما درخصوص تغییر دکوراسیون و یا بازسازی منزل یا محل کار شما بتوانیم بهترین پیشنهاد را به شما بدهیم.

ما در آرکا برای هر سبک و سلیقه ایده های نابی داریم . با توجه به اجرای حدود 1400 پروژه اجرایی طی 8 سال تجربیات بسیاری را با شما به اشتراک می گذاریم.

اجرای دکوراسیون داخلی و نما ساختمان در شهرهای مختلف ایران و آشنایی با فرهنگ متفاوت مردم عزیز هر منطقه و همچنین همراهی و اجرای پروژه های بازسازی با بودجه های مختلف ، رزومه ای در مجموعه آرکا ایجاد کرده که شامل پروژه های بسیار لوکس است که در برخی از آن ها حدود 3 سال بطول انجامیده تا پروژه هایی که تنها در عرض 1 روز انجام شده است.

لذا جهت اخذ هر تصمیم با مشاوران ما در ارتباط باشید. ما جهت انجام مشاوره و ارائه راه کارها هیچ هزینه ای از شما در یافت نمی کنیم؛ حتی اگر بدانی که در ادامه و در طول انجام پروژه نتوانیم در خدمت شما باشیم.

 آرکا به چه صورت این کار را انجام می دهد؟

ما در آرکا با جمع آوری کلکسیونی از ابزارها و متریال های مختلف و تشکیل تیم های اجرایی متعهد و با تجربه گسترده در اجرای پروژه های مختلف ، پیشنهادات بسیاری برای شما داریم.

این پیشنهادات می توانند شامل استفاده از اقتصادی ترین روش های بازسازی تا بهترین محصولات لوکس ساختمانی جهت پروژه های خاص باشند.

لازم بذکر است که تاکید کنیم که ما نماینده رسمی قوی ترین و معتبرترین برند تولید ابزار پیش ساخته در ایران هستیم.

سریع ترین راه بازسازی چیست؟

زمانیکه قصد داریم در رابطه با مولفه زمان صحبت کنیم، باید این زمان را با توجه به حجم پروژه قیاس کنیم. به عنوان مثال ما طی سال ها تجربه در اجرای بیش از 200 تالار و سالن تشریفات با توجه به حجم و متریال زیاد کار با مدیریت صحیح متریال و نیروی اجرایی ، حتی 1 روز را هم تاخیر در تحویل پروژه ای نداشته ایم. پس پیش بینی زمان دقیق و منطقی جهت اجرای پروژه جزو وظایف مدیر پروژه خواهد بود.

و خب حالا اگر بخواهیم دقیقا از سریع ترین راه های بازسازی صحبت کنیم، می بایستی بدون در نظر گرفتن سلیقه ها و میزان درخواست شما از تغییر دکوراسیون منزل به موارد زیر اشاره کنیم:

انتخاب کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی با رنگ آکرلیک است. ولی خب این روش هاجهت پوشش خواست و تامین سلیقه کارفرما کافی نیست.

ولی برای حل این مشکل ما به شما یک روش ساده و جدید پیشنهاد می دهیم . استفاده از ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان و پلی استایرن و ابزارهای قابسازی پلی استایرن که جایگزین روش های سنتی و زمانبر رایج هستند و با توجه به تنوع کم نظیر این ابزارها امکان اجرا و پیاده سازی سبک های مختلف معماری از جمله سبک کلاسیک سبک نئوکلاسیک و سبک مینیمال متناسب با سلیقه شما وجود دارد.

چرا استفاده از ابزار پیش ساخته زمان و هزینه بازسازی را کاهش می دهد؟

شاید در نگاه اول و مقایسه سطحی محصولات پیش ساخته با کیفیت با اجرای ابزارهای به روش سنتی، قیمت برابری را داشته باشند و شاید این اختلاف قیمت ناچیز تا حدودی به چشم بیاید ولی این فقط ابتدای کار است.

بطور معمول هزینه تعریف شده برای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان و یا پلی استایرن شامل هزینه خود جنس ، نصب کالا و چسب مصرفی می باشد و این هزینه بطور مثال جهت اجرای صد متر طول ابزار قابسازی در مدت زمان نهایتا 48 ساعت انجام و پایان می یابد. حال می توانید ادامه کار را به نقاش بسپارید. حال فرض را بر این بگذاریم که شما در مدت زمان بازسازی منزل مجبور به تخلیه و اجاره منزل مشابه شده باشید. بنابراین من هزینه اجاره 48 ساعت را به هزینه های شما اضافه می کنم. ولی حالا اگر قصد داشته باشیم این کار را بصورت سنتی و توسط همان تعداد نفرات مجری ابزار پیش ساخته انجام بدهیم، با فرض بر اینکه از نظر ظرافت و کیفیت کار، نتیجه یکسانی به اجرا در بیاید، حداقل حدود 7 روز زمان برای این کار احتیاج داریم. در کنار صرف این زمان، هزینه هایی مانند گچ، اقلام مصرفی، اجاره زیرپایی یا داربست را نیز می بایست به این هزینه اضافه کنیم و بعد از اتمام کار حداقل 4 روز (در بهترین شرایط آب و هوایی) می بایست برای خشک شدن کامل گچ منتظر بمانیم و پس از آن 1 الی 2 روز زمان برای آستری کار ابزارها و یا روغن الف به این زمان اضافه کنیم. البته اگر در این مدت همه چیز خوب پیش رود و تمامی تیم ها در سلامت کامل بسر ببرند و سر وقت و بدون وقفه کار را ادامه دهند . خب حالا زمان آن فرا رسیده تا اجاره 12 روز محل اسکان موقت را برای این روش اجرا در نظر بگیریم البته اگر از نظافت کف گچکاری شده بخواهیم چشم پوشی کنیم!

بنابراین ما به شما روش های جدید و نوین و کارایی را پیشنهاد می دهیم که هزینه های پنهان و ریسک های اجرایی پروژه را به شدت کاهش می دهد و شما قطعا با ارزش ترین دارایی زندگی تان یعنی زمان را می توانید به بهترین نحو حفظ کنید.

روش نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان چگونه است؟

روش نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان متناسب با نوع ابزار و محل قرارگیری ابزار پیش ساخته و همچنین زیر کار، می تواند متفاوت باشد. برای مثال اجرای ابزار قابسازی پلی یورتان بر روی دیوار گچی با اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان بر روی دیوارهای سیمانی مانند پروژه های شمال ایران با هم متفاوت است.

و یا اجرای ابزار نورمخفی پلی یورتان با اجرای ابزار پیش ساخته گلویی کمی تفاوت دارد.

ولی درکل نصب استاندارد ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان و یا پلی استایرن شامل برش توسط دستگاه فارسی بر با تیغه ریز و تیز  جهت عدم لب پر شدن ابزار، استفاده از چسب سیلیکون و یا PU  با قابلیت رنگ پذیری جهت چسباندن ابزار پیش ساخته به دیوار و یا سقف ، کناف، استفاده از چسب فوری یا همان چسب 1.2.3 جهت چسباندن و فیکس کردن برش ها در محل زاویه فارسی بر شده و یا اتصال دو ابزار و در نهایت استفاده از میخ کوب بادی جهت خشک شدن چسب زیر کار.

(استفاده از حداقل میخ و یا جایگزینی روش های دیگر به علت آسیب دیدن سطح کار به شدت از طرف واحد اجرایی آرکادکور به شما پیش نهاد می گردد).

 پس از نصب ابزارهای پیش ساخته چه باید کرد؟

با توجه به اینکه ابزارهای پیش ساخته نیاز به خشک شدن ندارند و حداکثر زمان مورد نیاز جهت خشک شدن چسب زیر کار ابزارهای پلی یورتان، 6 ساعت می باشد، لذا می توان دقیقا پس از نصب ابزارهای پیش ساخته مرحله بعد را شروع کرد.

این مرحله شامل درزگیری ابزارها می شود.

روش درزگیری ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان و پلی استایرن:

پس از نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان و پلی استایرن و قبل از رنگ نهایی، می بایست مراحل درزگیری و زیرسازی را روی ابزارها انجام بدهیم.

می بایست درز بین ابزارها و دیوار و محل میخ ها و محل فارسی بر شده توسط درزگیر استاندارد مانند بتونه روغنی یا هر بتونه استاندارد متناسب با محیط نصب درزگیری و بتونه کاری شود. چند پیشنهاد جهت اجرای بهتر:

یک اینکه بهتر است از بتونه روغنی با حجم کم استفاده شود و پس از بتونه کاری اضافه بتونه روغنی توسط دستمال از روی ابزار پیش ساخته پاک شود و محل های اتصال ابزار به دیوار و یا کنج کارها جهت حفظ کیفیت کار توسط کارتک کوچک تمیز و تیز شود.

دومین روشی که می توان برای ابزارهای گلویی و یا نورمخفی، قرنیز و ابزارهای لوور پیاده سازی کرد، از نظر من نحوه درست اجرای درزگیری و رنگ و کیفیت نهایی پروژه می باشد که بشدت تاثیرگذار است. لذا حتما برای پروژه هاییکه از ابزارهای پیش ساخته یا لوورها استفاده می وشد، از نقاش های ماهر و با تجربه اجرایی مشابه استفاده کنید.

چه نوع رنگی مناسب ابزار پیش ساخته است؟

یکی از نقاط قوت ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان قابلیت رنگ پذیری این محصولات است به نحویکه پس از درزگیری محصول و ابزار پیش ساخته پلی یورتان شما بدون هیچ محدودیتی می توانید از هر نوع رنگی بدون خط ریزش و خوردگی ای می توانید استفاده کنید. البته دقت کنید که این فقط برای ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان پیش نهاد می شود. زیرا ابزارهای فومی و یا پلی استایرن ها با دانسیته کم و غیر استاندارد مربوط به رقیق کننده های تینری واکنش دادند و دچار خوردگی می شوند.

قابلیت رنگ پذیری ابزار پیش ساخته پلی یورتان

برای توضیح قابلیت رنگ پذیری ابزارهای پیش ساخته پلی استایرن لازم است توضیحات دقیقی به شما منتقل کنیم:

اصطلاح ابزار پلی استایرن بر خلاف ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان که تقریبا شامل یک دسته با دانسیته های مختلف بوده اند ، دسته بند یبسیاری دارند.

ابزارهای پلی استایرن که به نوعی از فوم پلی استایرن تولید می شوند، بغیر از کیفیت مختلف فوم که شامل درجه یک ، دو و متفرقه می شود شامل دانسیته و تراکم متفاوت می باشد. کمترین دانسیته ، دانسیته 7 می باشد که با آن می توان محصولاتی تولید کرد که قطعا این محصولات در برابر ضربه بشدت آسیب پذیر و شکننده هستند و همچنین در برابر رقیق کننده های رنگ و تینرها، حل شده و از بین می روند. ولی ما ، در مجموعه آرکا محصولات با کیفیت بالا و با قابلیت رنگ پذیری بسیار خوب و بسیار مقاوم در برابر ضربه و از مواد اولیه درجه 1 تولید و به بازار عرضه می کنیم. که با توجه به ظرافت این محصولات و همچنین کیفیت بسیار بالا، مورد استفاده قرار گرفته اند.

پس اگر تصمیم به تهیه و یا استفاده از محصولات پلی استایرن دارید، حتما به موارد بالا مخصوصا دانسیته و رنگ پذیری ، علی الخصوص رنگ روغن از فروشنده جویا شوید.

قطعا راه ارتباطی ما جهت مشاوره به شما همیشه در دسترس خواهد بود.

گردآورنده: فرشاد عقیلی

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *