جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع ابزار پلی یورتان

امتیاز این مقاله
امتیاز خود را ثبت کنید

فهرست

توضیح کوتاهی از انواع ابزار پیش ساخته پلی یورتان نظیر ابزار گلویی جهت ایجاد طرح در حد فاصل دیوار و سقف، ابزار نور مخفی جهت ایجاد حاشیه نور پردازی شده سقفی و دیواری و ابزار تخت و ابزار قاب سازی برای ایجاد انواع سبک های معماری جهت ایجاد حواشی طرح دار سقفی، کمربندهای دیواری و قاب بندی های متنوع و نیز هزاره سازی ها و تونیک سازی ها.ابزارهای پلی یورتان گوناگونی جهت استفاده در فضاهای مختلف تعبیه شده اند. که ما در این مقاله چند محصول ابزار پلی یورتان را به همراه کاربرد آن معرفی خواهیم کرد.

انواع محصولات تولید شده آرکا‌ دکور

1 . ابزار گلویی

این دسته ابزار پیش ساخته پلی یورتان با تنوعی زیاد در شکل ظاهری و ابعاد، بهترین و کاربردی ترین محصول برای استفاده جهت قرنیز سقفی و ایجاد طرح در حد فاصل دیوار و سقف و نبش کناف سقفی می باشد.با توجه به وزن کم ابزار پیش ساخته پلی یورتان آرکا‌ دکور، و همچنین طول بالای شاخه ها و مقاوت بالای ابزار پیش ساخته پلیورتان جهت حمل و نصب سریع و آسان، یکی از پر مصرف ترین محصولات آرکا‌ دکور برای طراحان و مجریان ساختمانی می باشد. همچنین در برخی کد های این محصول، ساختار کد به گونه ای می باشد که قابلیت اجرای نور مخفی بدون نیاز به زیرسازی های رایج وجود دارد.ابزار گلویی پلی یورتان با توجه به قابلیت نصب سریع و رنگ پذیری و پتینه کاری بدون محدودیت، بهترین جایگزین برای ایجاد حاشیه مناسب و دلنشین در فضای لوکس با کاربری های گوناگون می باشد.

2. ابزار نور مخفی

این دسته از محصولات ابزار پیش ساخته پلی یورتان، جهت ایجاد حاشیه نور پردازی شده سقفی و دیواری توسط شرکت آرکا‌ دکور طراحی و تولید شده است که بدون نیاز به اجرای کناف و با احجام زیر سازی قابلیت اجرای سریع با کمترین تغییرات مورد نیاز را فراهم می نماید.ازمزایای ابزار نور مخفی تولید شده شرکت آرکا‌ دکور ، میتوان به استفاده از این ابزار پیش ساخته پلی یورتان در فضاهای مرطوب اشاره کرد. ابزار نور مخفی غالبا جهت طراحی فضاهای مینیمال استفاده می شود.

3. ابزار تخت و ابزار قاب سازی

ابزارهای تخت و قابسازی ، بدون شک یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین ابزار پیش ساخته پلی یورتان می باشد و با تنوع بالای شرکت آرکا‌ دکور در تولید کدهای این محصول ، انواع سبک های معماری جهت ایجاد حواشی طرح دار سقفی، کمربندهای دیواری و قاب بندی های متنوع و نیز هزاره سازی ها و تونیک سازی ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

علت استفاده اکثر طراحان و مجریان از ابزار تخت پلی یورتان، مقاومت بالای ابزارهای تخت در برابر آسیب های ناشی از برخورد و ضربه ها می باشد که به راحتی می توانند گچبری ها را تخریب کنند. همچنین تنوع بالای ابزار پیش ساخته پلی یورتان دامنه طراحی طراحان را بی نهایت ساخته است.

سرعت بسیار بالا، اجرای ابزار پیش ساخته پلی یورتان را در پروژه های بزرگ بی رغیب کرده است و با توجه به نوع اجرا و میزان آلودگی حین اجرا، ابزار پیش ساخته پلی یورتان محصولی بی نظیر جهت بازسازی های جزئی دکوراسیون داخلی می باشد.

ابزار قاب سازی پلی یورتان با توجه به ابعاد مختلف برای هر فضایی قابل اجرا است و با توجه به تنوع طراح ها دست طراحان را در پیاده سازی طرح های مختلف باز گذاشته است.

انتخاب محصولی مناسب برای فضاهای کرو یکی از معضلات دائمی طراحان بوده است. با توجه به قابلیت های گوناگون ابزار پیش ساخته پلی یورتان مانند قابلیت خم پذیری، این ابزار گزینه بسیار مناسبی برای فضاهای کرو و خمدار می باشد. انتخاب محصولی مناسب برای فضاهای کرو یکی از معضلات دائمی طراحان بوده است.

4 . ستون های تخت

استفاده از سر ستون کلاسیک پیش ساخته پلی یورتان و ستون های کلاسیک پیش ساخته پلی یورتان در فضای داخلی و خارجی یک ساختمان، یکی از ارکان جدایی ناپذیر بسیاری از طراحان بوده است و ستون پیش ساخته پلی یورتان با ایجاد بعد و طرح بر روی ستون به سادگی این دغدغه قدیمی را حل نموده است.

با توجه به قابل دسترس بودن و نیز امکان برخورد ضربه و آسیب در بلند مدت استفاده از ستون های گچی گزینه مناسبی نمی باشد. همین امر اکثر مجریان را وادار به استفاده از سنگ می نماید. ولی با توجه به ساختار سنگ و محدودیت های ایجاد طرح دلخواه بر روی آنها و همچنین عدم قابلیت رنگ پذیری، محدودیت های بسیاری را جهت استفاده از این ستون ها برای فضای داخلی ایجاد می نماید.

تولید ستون پیش ساخته پلی یورتان و سر ستون پیش ساخته پلی یورتان به سادگی توانسته است تمامی این معایب را پوشش داده و با سبک های مختلف پای ثابت المان های داخلی پروژه ها ی لوکس ساختمانی می باشد.

سرعت اجرای فوق العاده، وزن کم و قابلیت حمل آسان ، اجرای بی نقص ، قابلیت تغییر در ارتفاع و مقاومت در برابر ضربه از ستون پیش ساخته پلی یورتان محصولی محصولی بی رغیب و محبوب ساخته است.

5 . ستون های گرد

قرنیز ، ابزار دائمی و جدانشدنی هر نوع سبک معماری در ساختمان

ما تلاش کرده ایم تا در کنار تولید محصولات مختلف ، از ابزار پیش ساخته پلی یورتان جهت تکمیل سبد کالایی و نوع کاربری قرنیز ، محصولی با تراکم بالا به همراه قابلیت خم پذیری برای فضاهای کرو با قابلیت زنگ پذیری طراحی و تولید کنیم.قرنیز پلی یورتان تولید آرکا‌ دکور در ارتفاع های 10 سانتی متر و 15 سانتی متر با قابلیت داکت پذیری و نورپردازی طراحی و تولید شده اند.یکی از دغدغه های طراحان ، اجبار جهت استفاده از قرنیزهای روکشدار و خود رنگ می باشد که لزوم استفاده از رنگ های دائمی ، عدم یکنواختی با رنگ دیوار و یا کف ساختمان را به همراه دارد.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان آرکا‌ دکور با قابلیت رنگ پذیری بالا این معضل را به کل رفع کرده و امکان رنگ ابزار پیش ساخته پلی یورتان را مطابق میل شما به همراه دارد.

6 . قرنیز

قطعات پیش ساخته دکوراتیو که شامل کربل های پیش ساخته ، قاب تونیک و المان های مختلف می باشند و به عنوان المان های تکمیل کننده در طراحی مورد استفاده قرار می گیرند و تمامی خصوصیات ابزار پیش ساخته پلی یورتان را دارا است.

7 . گل سقفی (زیر لوستری)

گل سقفی پیش ساخته پلی یورتان به واسطه وزن کم و رنگ پذیری بالای خود قابلیت اجرا بر روی هر نوع سقف دائمی و کاذب را دارند و با توجه به تولید گل سقف پیش ساخته پلی یورتان در ابعاد مختلف ، نیاز به وجود دکور خاص در محل تلاقی لوستر و سقف را پوشش داده و متناسب با ابعاد سقف ها، امکان انتخاب ابعاد و طرح مورد نظر را فراهم می نماید.

8 . ابزار مخصوص نمای ساختمان

ابزار پیش ساخته پلی یورتان مخصوص نمای آرکا‌ دکور به ابزار های فوق سبکی گفته می شود که با طرح ها و تراکم مخصوص ومواد افزودنی مناسب شرایط اجرا بر روی سطوح صاف نما را فراهم می نماید.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان آرکا‌ دکور که شامل پنل های دیواری و ابزارهای طولی می باشند، متناسب با طراحی مورد نظر به راحتی و توسط چسب مخصوص قابل اجرا است. بدیهی است اجرای بی نقص زیر سازی مناسب و صاف بایستی از قبل پیش بینی شود و پس از اجرای این ابزارها استفاده از رنگ مناسب شرط نهایی یک کار بی نقص خواهد بود.

مجموعه آرکا به پشتوانه سالها اعتماد شما ، با هدف ارتقا کیفیت تولید و اجرای ابزار پبش ساخته پلی یورتان با فراهم نمودن و استفاده از مشاورین با تجربه در این زمینه امید آن دارد تا در طول اجرای پیچیده ترین طرح ها و پیاده سازی دقیق ترین آنها هم شانه شما باشد.

به مطالب این صفحه امتیاز دهید

امتیاز خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *